Frați români!

 

Teodor Meleșcanu

Meleșcanu cel viteaz!

„Frați români…” zice Meleșcanu, am hotărât să mă retrag. Nu, nu vă speriați că nu se retrage nicăieri, frați români, ci doar din partidulețul Forța Națională. Cine se simte frate cu Meleșcanu? Mâna sus! Nu de alta dar nu rămâne pe dinafară ci vrea doar să ne servească. Nu la masă se înțelege ci, bănuiesc, prin firmele sau relațiile domniei sale.
L-a cuprins pe Meleșcanu așa un patriotism de nu mai poate sta acasă ci, cu curaj că doar pe afară umblă virusul ăsta pandemic, vrea să…facă ceva.

Nu ne spune încă ce și la cei 79 de ani pe care îi are bine a făcut că s-a retras din ceva ce oricum nu prea exista dar poate stă și acasă fiindcă așa zice legea „cei peste 65 de ani” să iasă mai deloc.

Omu’ folosește cuvinte de îmbărbătare că așa îi stă bine unui senator: „…să pot sa îmi dedic toată energia și experiența poporului meu. Nu este timpul luptelor politice!”
Păi nu o fi dar oare când stăteau românii la coadă să voteze era?
Și, în plus, cine l-a chemat pe Meleșcanu ?

Nu l-a chemat nimeni dar a găsit momentul să ne dea lecții de servire a poporului: „Eu mi-am servit poporul, nu politicienii momentului, asa voi face și de acum înainte, ca senator independent. Dumnezeu să ajute Romania!”

De unde se observă că noi nu prea facem nimic în timp ce Meleșcanu („cu poporul meu” adică, mai nou, ne-a luat și pe inventar și suntem poporul lui Meleșcanu) s-a gândit profund și a hotărât că facă ceva. Orice. Numai să aibă poporul ăsta pe cine se baza.
Și ca să știe tot mapamondul și-a transmis retragerea pe Facebook.
Ei, ce ziceți? Nu-i așa că există patrioți în orice timp? Mai ales în criza asta chiar aveam nevoie de Meleșcanu. Atunci când am fi avut nevoie de-adevăratelea Meleșcanu o dădea cotită.

Meleșcanu în mai 2019: „Singurele noastre greșeli au fost că am dublat secțiile de votare. Greșelile țin de evaluările făcute și de numărul de români care au ieșit la vot. Aici este vorba despre nerespectarea legii de către cetățenii români care trebuiau să se înregistreze pentru a vota.” (https://alba24.ro/declaratii-melescanu-am-mai-vazut-filmul-asta-romanii-din-diaspora-sa-aiba-rabdare-ei-nu-respecta-legea-712186.html)

Adică atunci nu dorea să servească poporul „meu” ci certa românii care au ieșit la vot și fiindcă nu respectaseră legea. Tot el declara că nu are nicio apăsare în legătură cu procesul de vot.

Ca să vezi și să nu crezi cum iese la suprafață patriotismul pe la 79 de ani!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.