Când ninge (sau plouă) afară….

…TELEKOM nu se mai …„omoară” să transmită. Nimic, pe nici un canal. Ca acum, la ora 5 dimineața, fără nici un canal. În schimb îmi pune la dispoziție un Forum pe Facebook pe care pot să comentez dacă mă loghez și îi dau acces la profilul meu public și la lista de prieteni. De ce o fi având nevoie Telekom să știe asta ca să-mi dea un răspuns la o sesizare? N-am înțeles.

Poate asta ar trebui să fie noua siglă a Telekom

Și n-am înțeles multe despre acest operator: de la site-ul de pe care nu înțelegi mai nimic până la căderea frecventă a transmisiei de televiziune, de la oprirea frecventă a internetului la faptul că box-ul meu încă afișează sigla Romtelecom în culoarea albastră deși altele afișează sigla Telekom în magenta, celebra „magenta” care promitea câte în lună și în stele. Degeaba.

Haideți să împărtășim cât mai multe experiențe…” zice Telekom

De acord. Iată câteva:

Înainte de a fi abonat, obligat sau mai bine zis captiv, Romtelecom și apoi Telekom, am fost 17 ani abonatul UPC, adică chiar de la înființare. Rareori am avut probleme cu această companie și oricum ele se rezolvau rapid. Așa că nu mă pot obișnui deloc cu Telekom care promite câte în lună și în stele și nu face nimic. Nu face nimic mai ales acolo unde ar trebui să se sesizeze singură și subliniez asta, fiindcă nu eu am vrut ca Romtelecom să se transforme în Telekom, ci ei.

De exemplu dacă compania și-a schimbat sigla și decodoarele sau boxurile sunt deja depășite să le înlocuiască din proprie inițiativă nu să aștepte reclamații de la clienți, clienți care au fost obligați să le cumpere. Dacă compania constată că, frecvent, semnalul de televiziune se face varză, să ia măsuri pentru ca asta să nu se mai întâmple, nu să aștepte ca pagina de Forum să se umple de comentarii scrise nervos și pline de cuvinte grele. Dacă viteza internetului furnizat de Telekom e atât de mică încât clienții nu  îl pot folosi, să instaleze echipamente care să o facă performantă. Și aș putea să continui fiindcă așa văd eu o companie care se respectă și care își respectă clienții cărora le ia banii din abonamente, taxe și mai știu eu ce costuri ascunse.

Din păcate nu se întâmplă asta și ca să sesizezi ceva la Telekom ai niște alternative care îți mănâncă nervii, banii și timpul: forumul de pe facebook, site-ul telekom care dacă nu ai internet ca lumea nu merge, telefonul care te ține pe fir zeci de minute sau mersul personal la sediu.

Dacă nu vreau ca Telekom să aibă acces la lista mea de prieteni trebuie să renunț la alternativa facebook. Dacă nu merge netul renunț și la a doua. Mai rămâne să apelez cu răbdare și fără nervi la telefon compania care în cele din urmă va lua probabil vreo măsură de fațadă sau îți va transmite că nu are ce să facă fiindcă …afară ninge. Nici mersul la sediu nu-ți dă garanția că se va rezolva ceva fiindcă depinde ce funcționar găsești și în ce toane.

P.S. 1. Situația cu căderea semnalului TV a ajuns să fie exasperantă fiindcă nici  nu știi când rămâi fără. Când ninge, când plouă, când bate vântul nițel mai tare (de viscol ce să mai vorbim? E de la sine înțeles.), când e lună plină sau când afară sunt +35 de grade. N-am sesizat încă dacă Telekom întrerupe semnalul la – 19,20 de grade cât am avut acum câteva zile.

P.S. 2. Uitasem: ca „bonus” am, la pachetul Telekom (fost Romtelecom), am rămas cu telefonul fix. Telefon care stă pur și simplu degeaba, e plătit degeaba, se umple de praf degeaba, consumă curent degeaba.

P.S.  3. Când UPC s-a modernizat ne-a furnizat programe noi și neplătite o bună perioadă de timp, ne-a făcut un upgrade la softul decodoarelor sau ni le-a înlocuit pe cele vechi cu unele mai moderne.

Sigur… erau alte timpuri. Acum oricine vrea numai profitul.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

