Șocant! Cum sunt plătiți degeaba mulți jurnaliști. Prea mulți.

„ȘOCANT! Alexandru Arșinel ARESTAT! Uite ce a PĂȚIT actorul.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET:
http://www.realitatea.net/incredibil-alexandru-ar-inel-arestat-uite-ce-a-pa-it-actorul_1588878.html#ixzz3LZBGwypj

M-am hotărât să scriu acest post din 2 motive:

  1. site-ul realitatea.net  nu mi-a permis să-l public fiindcă trebuia să mă loghez. Nu am înțeles de ce să fac asta fiindcă zilnic citesc acolo niște comentarii agramate și pline de cuvinte grele cu tot logatul celor care comentează, dacă asta era ideea;
  2. m-am săturat să văd câți jurnaliști sunt plătiți degeaba și, în loc de reportaje sau articole, ne „servesc” zi de zi, doar șocuri, uluieli, uite ce-a făcut!, scandal, exclusiv, dezastru, surpriză, de groază, (și nu mai enumăr fiindcă mă cuprinde greața) considerându-ne, pe noi cititorii, doar niște analfabeți, niște inși lipsiți de cultură, niște babe bârfitoare, adică doar niște băgători în seamă pe la colț de stradă sau prin cârciumile țării, care nu ar putea fi interesați de vreun subiect cu adevărat serios, ba mai mult, nu ar fi în stare să citească ceva cu adevărat serios;

image

Iată ce le scrisesem celor de la realitatea.net referitor la articolul cu titlul de la început.

<<Nu e nimic mai „șocant” decât lipsa totală de discernământ a reporterilor și jurnaliștilor care nu au habar să scrie un articol. În loc să se preocupe de subiecte cu adevărat reale, ei se preocupă să „șocheze”. 3/4 din ceea ce scriu arată că sunt plătiți degeaba. Eu, cititor de știri (și nu numai), nu vreau să fiu considerat o persoană demnă de milă,  fără multă cultură,  o persoană care,  dacă nu primește „șocuri” de la jurnaliști, nu e în stare să înțeleagă ceva. Sunt curioasă: sunt bine plătiți pentru prostiile astea? Ca o constatare: nu era mai bine dacă jurnalistul care a citit măcar o parte din carte (cum presupun) ar fi făcut o prezentare în detaliu care să mă atragă să o citesc? Voi răspunde tot eu: nu, pentru că nu e în stare să facă asta. Pur și simplu.

Pentru a scrie un articol pe care cititorii să-l parcurgă pe nerăsuflate și fără să-l lase „din ochi”, ca să zic așa, îți trebuie cultură, îți trebuie talent jurnalistic, îți trebuie documentare, îți trebuie, nu în ultimul rând, creier. >>

Din nefericire nu am găsit autorul articolului pentru că probabil nu există. O fi fost scris de vreo angajată/angajat de la firma de curățenie și șeful cel mare l-a găsit demn de publicat. Am găsit altceva în schimb: sursa. Și „sursa” este realitatea.net. Ca să vezi!

Deduc totuși că în goana după rating aproape nici un jurnalist nu se dă în lături de la nimic. Să mă scuze jurnaliștii care mai fac jurnalism. Câți or mai fi rămas.

Update:

După publicarea articolului am accesat site-ul pe care îl vedeți și ce-mi apare? Întrebarea dacă nu cumva vreau să citesc știrile fără reclamă. Și dacă vreau trebuie, bineînțeles, să plătesc. Nu mult: doar 10 euro pe an, adică aproape 50 de lei ca să citesc ce scriu jurnaliștii fără creier.

Întreb și eu: care știri?

image

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

