Țeapă cu FanBox. Ce-o fi FanBox?

De vreo câteva luni bune tot primesc niște înștiințări ciudate de la FanBox. Înștiințările sună puțin a somație și mi se tot atrage atenția că am muuuulți bani într-un cont, bani pe care nu i-am utilizat. Ultima înștiințare chiar m-a enervat, drept pentru care i-am dat un reply fără să verific adresa. Mail-ul s-a întors imediat înștiinându-mă la rândul lui că e o eroare fiindcă adresa de mail era „noreply”. Uitasem să spun că în prealabil am vrut să mă dezabonez dar….fără succes.

FanBox Țeapă

Tot căutând să aflu ce e FanBox-ul ăsta am citit mai multe postări în care alții aflaseră deja că e o țeapă destul de elaborată ca să-ți ia banii. Cum eu nu-mi creasem niciodată cont pe acest FanBox cu sediul în San Diego nici nu aveam cum să am bani. În cele din urmă am descoperit un fel de forum și am transmis FanBox-ului să mă lase în pace cu banii pe care îi am fiindcă nu mă interesează.

Urmarea a fost mail-ul următor sub titlul  „You’ve lost your Power :(” în care mi se spune că am fonduri insuficiente să subscriu la un fel de „user” special. Mă bucur.

Oricum nu aveam de gând să subscriu la ceva care se petrece cam în felul următor:

  • Fan Box te înștiințează că ai bani fiindcă ai făcut multe postări pe internet;
  • urmează să le spui unde să îți trimită banii (în ce cont);
  • după ce află îți transmit că ți-au trimis banii (nu chiar atât de repede) dar au fost obligați să oprească niște taxe care însemană aproape toți banii;
  • în cont îți intră vreo câțiva dolari, chiar mai puțin sau deloc.
  • Asta e ce am înțeles de pe forumul unde am făcut postarea.

Adresa respectivă e o căsuță poștală din San Diego iar doamna asta, Melanie Erickson, o fi având grijă de căsuța poștală. Altfel nu se poate lua legătura cu nimeni de acolo, neavând telefon, mail, etc.

Așa că e o ȚEAPĂ.

Adresa: FanBox – 113 West G Street, STE 510, San Diego, CA 92101, USA

Iată mail-ul:

„FanBox

către mine

Hi ……………….,
Unfortunately, we were unable to renew your Basic Power User subscription due to insufficient funds, and you are no longer a Power User.
Don’t lose earnings!
As a Basic Power User you had earned $59.59, but now your earning potential has fallen.
It’s not too late to get back up without missing a beat: For the next 72 hours, you can easily get your Power back or choose a different Power Level by visiting your Power User settings.
If you have any questions, chat with your Success Coach.
Best regards,
Melanie Erickson
Power User Services”

Răspunsul meu: „I’am glad.”

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

