VODAFONELE(!) s-a stricat

imageNimic nu funcționează, azi cel puțin, la Vodafone. Cred că a fost foarte afectată de căldură sau de furtuni compania. Sau poate de tarifele de roaming. altfel nu-mi explic. Încerc de azi dimineață să-mi rezolv o problemă cu Vodafone. Am sunat la relații cu clienții și la toate numerele de telefon de pe site. Rezultat: ZERO

La relații cu clienții o voce de roboțică mai… coaptă mă informa că „dacă sun în legătură cu factura….etc” după care nu-mi mai dădea altă opțiune. Tot vocea mă atenționa că nu am făcut nici o opțiune (ele fiind 2, cu SMS sau fără SMS), deci să fac bine să mai ascult o dată ceea ce mi s-a spus. Tot ceea ce mi se spusese nu mă interesa fiindcă eu sunam în legătură cu o reclamație.

Problema a apărut la celelalte numere de telefon care dădeau, toate, același rezultat ca mai sus. M-am enervat timp de vreo 45 de minute după care am decis să trimit un mail. Decizie proastă după cum voi constata deoarece după trimitere mi-a apărut un cod de eroare, cod care m-a făcut să cred că mail-ul meu nu a ajuns nicăieri. Probabil toți cei care lucrează la Vodafone au plecat în vacanță în Honolulu și compania e pusă pe pilot automat.

Deci, după ce te invită să-i contactezi, dispar în meandrele roboților telefonici cu formare de cifre fără sfârșit și cu așteptări de zeci de minute la telefonul impersonal. Ca să rezolve cât de cât această problemă, așteptarea s-a redus: ai 2 alternative care nu-ți folosesc.

image

Am niște alternative:

– să-mi portez numărul la altă companie;

– să nu mai plătesc, poate așa se obosește cineva să mă sune;

– să reclam la protecția consumatorului;

„Power to you”zice vodafone, așa că mă voi folosi de această…putere.

PS Întrebări pentru VODAFONE:

– cum ajungi la consultanți? Eu n-am reușit.

– mai există VODAFONE?

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

