Să ne luăm liber!

Traian BăsescuD-nul Președinte, Traian Băsescu, a anunțat că, vineri, de ziua…personală, își ia liber. Eu mă bucur. În acest fel nu vom fi obligați să mai ascultăm niscaiva inepții reluate obsesiv de toate televiziunile și există șanse foarte mari ca să nu aflăm ce a făcut toată ziua Traian Băsescu. Deci, una peste alta, e bine.

Cel mai mult mă bucur însă că am aflat că ORICINE în țara asta își poate lua liber de ziua lui fiindcă ce exemplu mai bun am fi putut avea? Și eu zic să începem de mâine. Adică în același timp cu președintele. Toți cei care se aniversează la indiferent ce vârstă să-și ia liber. Un mare liber. Avem voie! Președintele dă un exemplu personal foarte util. Să nu înțelegeți greșit: aveți libertatea de a sta mult și bine la serviciu dar…dacă vreți să vă trăiți (bine) viața, nu ezitați, luați-vă liber!

P.S. Poate trebuia să precizez: dacă nu lucrați la stat nu cred că puteți să vă luați liber.

 

Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. carmenmusatcoman

     /  Noiembrie 7, 2011

    Ar trebui sa-si ia liber de tot…

  2. Eu propun ceva mai drastic: să le dăm liber. Am mai făcut-o și acum vreo 21 de ani. De ce n-ar merge și acum?

Lasă un răspuns

