Frunza brandului e sublimă dar…plagiată

 Frunza - brand de țară

Răspunsul consorțiului THR-TNS în scandalul „frunzei” brandului de țară: „Similitudinea e remarcabila, dar absolut accidentală și neintenționată.” 

Probabil cei de la THR – TNS au citit cu sârguință din Nenea Iancu. Le-o fi plăcut grozav „O scrisoare pierdută” și au adaptat răspunsul.

„CAŢAVENCU: Soţietatea noastră are ca scop să încurajeze industria română, pentru că, daţi-mi voie să vă spui, din punctul de vedere economic, stăm rău…

GRUPUL (aplauze) : Bravo!

CAŢAVENCU: Industria română e admirabilă, e sublimă, putem zice, dar lipseşte cu desăvârşire. Soţietatea noastră dar, noi, ce aclamăm? Noi aclamăm munca, travaliul, care nu se face deloc în ţara noastră!

GRUPUL: Bravo! (aplauze entuziaste)”

Așa că „munca, travaliul” pentru frunză nu s-a făcut deloc în țara lor.

Anunțuri
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: