Scrisoare cu …intenție

Intenționez să  desfac firul în patru și să încerc să aflu dacă eu, persoană neparlamentară,  pot să fac ce face Petru Călian – parlamentar și după ce fac ce face el (refuz categoric să-l apelez Domnia – sa) să rămân acolo unde sunt, adică în serviciu.

Zâmbărețul Petru CălianPetru Călian – „este un interes de bun simț” denotă că nu prea se are bine cu limba română și vorbește de dragul de a se auzi. Eu – nu aș vorbi niciodată astfel fiindcă până și elevii mici înțeleg că asta nu este o exprimare corectă.

Petru Călian – implicat în scandal într-un club de noapte cu niște dansatoare. Eu – dacă aș fi fost implicată într-un astfel de scandal nu niște „dansatori” de noapte a doua zi trebuia să-mi dau demisia fiindcă altfel aș fi fost demisă sau dată afară, mai pe înțelesul domnului Călian.

Petru Călian- are o îndemnizație netă de 5361 lei. Eu am o treime din această îndemnizație după 31 de ani de muncă și  aceleași studii (prin echivalare).

Petru Călian – 3626 lei diurna pentru deplasări interne și externe. Eu – trebuie să fac un dosar de hârtii (gros) ca să mi se deconteze vreo sumă amărâtă pe care am cheltuit-o fiindcă am fost în vreo deplasare (20 de lei) internă și asta după 3 luni. Extern nu am voie sau am dar nu știu.

Petru Călian – 10.628 lei reprezintă cazarea deputatului care în fond nu reprezintă pe nimeni fiindcă nimeni nu a auzit să fi făcut ceva important sau nu l-a delegat să facă ceva. Eu – nu am cheltuieli pentru cazare, respectiv întreținere, pe care mi-o plătesc din salariu. Probabil că după reducere nu am să mai pot plăti. Sunt curioasă dacă lui Petru Călian, statul îi va reduce cu 25% cheltuielile pentru cazare și el va sta doar 9 luni în București și 3 luni pe stradă.

Petru Călian – 7.941 pentru transport în România şi în străinătate. Această sumă este absolut necesară acestui parlamentar fiindcă omul tânăr și ambițios trebuie să-și lărgească mult orizontul. Eu pot să mă deplasez dar pe banii mei. Dacă-i am.

Petru Călian  – 10.404 lei pentru cabinetul de parlamentar. Eu – nu am material didactic fiindcă „nu sunt bani”. Cu acești bani, dați lui Petru Călian (voiam să zic aruncați pe apa Sâmbetei) modernizam o sală de clasă transformând-o în cabinet multimedia pentru elevi. Și, dacă ne străduiam puțin, ne mai și rămânea ceva. Nici nu se pune problema ca acești bani să-i fi avut pentru cancelaria școlii, bibliotecă sau cabinetul psihologului. Psiholog pe care nu-l avem, nu-l vom avea dar vom face multe discuții în Parlament și pe la televiziuni pe tema dată.

Petru Călian – avea și sunt convinsă, încă mai are, o fabrică de mobilă. Eu – nu pot nici măcar să-mi cumpăr o mobilă modernă. Și asta fiindcă cealaltă are 30 de ani și dă semne clare de scâlciere.

Dacă fac totalul ce-o să-mi iasă?EU

  1. La capitolul morală Petru Călian stă prost eu stau bine dar nu-mi folosește la nimic;
  2. La capitolul cheltuieli el stă bine eu stau prost dar iar nu-mi folosește la nimic;
  3. La capitolul funcții el stă bine eu stau prost dar el își poate permite orice pe când eu nu;
  4. Dacă de mâine se pune problema să se facă o reducere la venituri la Petru Călian nu se reduce nimic fiindcă el e parlamentar iar eu nu.
  5. În concluzie reducerea se va face de la…ați ghicit! cei considerați „prostimea”. Adică și eu. De data asta îmi folosește. Aura existentă deasupra capului Călienesc va lumina atât de tare că nimeni nu se va uita la mine. Se va uita la el. Mult și bine. Ca să facă ceva și el nu va face. El va fi în continuare cu mapa eu cu sapa. Ceea ce e lucru bun fiindcă voi avea de muncă, crede sincer Călianu din felul cum vorbește. Adică nu voi fi concediată. Ca să stea Călian în Parlament trebuie să și muncească altcineva. Cine se mai înscrie pe lista de „muncitori”?

Nenorocirea constă în faptul că există sute, mii de Petru Călian și toți sunt făcuți pe același calapod. Strâmb și de proastă calitate. Cu masterate cu tot.

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ma inscriu si eu pe lista.

  2. Lista e deschisa oficial. Daca puteti da amanunte „picante” de genul, ce vom face noi cu salariile reduse cu 25% si ce vor face bietii paralmentari/secretari de stat/ministri/soferi de parlamentari etc., sunteti invitati aici.

Lasă un răspuns

