Ultimele 35…

…de bancuri cu Geoană

  1. A iesit Băsescuuuuu… la diferență de 2 autobuze.
  2. Cum se pune dopul la sticla de șampanie? Intreaba-l pe Geoana!
  3. Ce-au făcut românii în timpul mandatului lui Geoană? Au dormit.
  4. Care este cel mai scurt banc politic? Mircea Geoană, presedinte!
  5. Ce face acum Vanghelie? Caută pe google sa vada ce înseamna diaspora să o cheme "la ordine".
  6. Ce înseamna PSD și PD-L? PSD – Presedinte în Seara de Duminica. PD-L – Presedinte în Dimineata de luni.
  7. Ce i-a pus Moş Nicolae lui Mircea Geoană în ghetuţe? Programul “Geoană-Preşedinte”, varianta demo.
  8. ANUNȚ: Geoană va ţine azi o conferinţă de presă. Filmuleţul când el se bucură şi ţopăia pe scenă este trucat!
  9. Culmea somnului: Te culci cu Geoană și te trezești cu Băsescu.
  10.   Culmea somnului: Să te culci președinte și sa te trezesti "prostănac".
  11.   Culmea sexului: să te culci cu Geoană şi să te trezeşti cu Băsescu.
  12.   Unde sunt voturile lui Geoană? Le-a luat vântul!
  13.   Ultima știre: l-au găsit pe băiatul bătut de Băsescu. El se numește Mircea Geoană.
  14.   Mircea Geoană nu e un prostănac şi jumătate, e un prostănac şi 49,62%…
  15.   Dacă Geoana adormea președinte la Polul Nord, prindea ăi el macar 6 luni de mandat. 
  16.   Băsescu spune: iarna nu-i ca vara. Geoană spune: dimineața nu-i ca seara. 
  17.   În birou la Băsescu intră Videanu: – Șefu, am o veste bună și una rea. Pe care o vreti prima? TB: Pe aia rea. -Șefu, Geoană a luat 60% din voturi. TB: Cuuuuummm???? Atât de mult? Păi, și eu cât am luat? -Asta e vestea bună. Dumneavoastră aveți 70%!!!!
  18.   Se duce Prostănacul la Malefic, care îi deschide ușa: – Mai Sorine, am avut o zi tare grea astăzi, am aflat ca nu am fost ales președinte și aș vrea să mă ajuți sa mă relaxez un pic, că nimeni nu e ca tine. Maleficul îl pofteste înăuntru, îl pune pe un scaun de masaj, îl serveste cu băutura, stripteuze, mâncare, muzică bună etc… Totusi, nimic nu functionează. Maleficul îi cere să se ridice în picioare și îi trage o palmă. Prostănacul se așează mai liniștit. După un anumit timp, Maleficul îi cere din nou să se ridice in picioare și îi mai trage o palmă. Prostănacul se așează din nou. In sfârsit, dupa vreo zece palme ii zice Maleficului: – Bine, bine, m-am linistit de tot, nu mai am nevoie de palmele astea. La care Maleficul: – Da, dar palmele astea nu sunt pentru ca să te linistești tu!
  19.   Geoană, foarte vesel, se întâlneşte cu bunicuţa. -De ce eşti asa vesel? -Mi-am făcut testul IQ. -Şi? – A ieşit negativ.
  20.    De ce a acceptat Bush să apară în fotografii alături de Geoană? Pentru a părea mai deştept.
  21.   Mircea Geoana a avut cel mai suportabil mandat prezidential din istoria Romaniei.
  22.   Un copil îl zăreşte pe Geoană pe stradă şi se apropie strigând: – Prostănacule!!! – Da, dar eu sunt mai mare ca tine…
  23.   Ce face Geoană când nu este prostănac? Se prosteşte!
  24.   De ce s-a dus Geoană la Moscova în secret? Pentru că nici el nu a ştiut…
  25.   Dilema electorala a șahistului: Să iau nebunul sau pionul?
  26.   Care e ţara cu cei mai mulţi negri? România: 49,6% sunt negri de supărare!
  27.   În România unii sunt pro-Băsescu, alţii pro-stănac.
  28.   Aseară, Mircea Geoană a smuls înfrângerea din ghearele victoriei!
  29.   Cine este in spatele lui Basescu? Mircea Geoana".
  30.   Când te culci cu un presedinte și te scoli cu altul, e clar, politica e o… femeie ușoară."
  31. Ce mai fredoneaza Geoana in ultimul timp? "daca-as fi pentru-o zi, presedinte" :))))
  32.   Iliescu şi cu Geoană mergeau prin pădure. La un moment dat, când se departează ei mai mult de potecă, Iliescu pune mâna pe un ciomag şi îi trage una în cap. Ăsta se supără foarte tare, îi curgea sânge, se uită la Iliescu şi îi spune: – Dom’le, ce-a fost asta? A fost o gluma proastă sau ai făcut-o serios? Şi Ion Iliescu îi spune: – Nu, am făcut-o serios. Se gândeşte Geoană puţin şi zice: – Bun. Să ştii, eu aşa glumă proastă nu aş fi acceptat.
  33.   Adobe a hotarat să schimbe extensia .psd in .pdl.
  34.   Știti de ce Geoană s-a ascuns dupa Năstase? Voia sa-i numere ouăle după metoda  INSOMAR.
  35.   O întrebare pentru Mircea Geoană: ce aţi face dacă aţi fi pentru o zi preşedinte?

Ultima oră: 

S – a anunțat că numărul bancurilor cu Geoană l-a depășit pe cel al bancurilor cu Bulă.  Răspunsul venit de la sediul lui  Bulă: „Facem   o numărătoare paralelă.”

Etichete Technorati: ,
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

