M-am săturat de Mona Pivniceru!

Mona Pivniceru După cum bine se observă de o bună bucată de vreme,  Președintele României s-a schimbat fără să știm. Statul în stat plătit de statul român, Justiția, și-a luat libertatea (prin lege)  să se revolte și să decreteze că nu mai vrea să muncească pentru că halca de bani pe care urma s-o primească  de la statul propiu – zis, era prea mică. Nu știu cu ce compara Mona Pivniceru asta dar….uite că merge.

De aproape o lună  de zile Justiția stă degeaba, amenință cu blocarea alegerilor și pune cetățenii pe drumuri în virtutea „dreptului” de a interveni în favoarea justițiabilului care, chipurile, va suferi grav dacă banii de la buget nu vor mai intra cu grămada în buzunarele asemănătoare robelor pe care le poartă magistrații.

Până la izbucnirea acestui conflict aproape nimeni nu știa  că există o oarecare …Mona Pivniceru. De când cu conflictul d-na respectivă a devenit ….marea vedetă de televiziune. Ba chiar cetățenii au fost atenționați într-o emisiune televizată  de către o altă…doamnă(?) că „are  două doctorate”. Și?  Eu aș fi dorit ca această Mona Pivniceru, de care m-am săturat până peste cap, să aibă ceva mai mult bun simț când vorbește și în numele meu, să vorbească ceva mai bine și nu parcă se împiedică la fiecare vorbă și, mai ales, să vorbească în numele justițiabililor fără să ceară bani cu nerușinare. Pentru că, la magistrați, am înțeles eu până acum nimic nu se poate face dacă nu au ei bani. Cum să aibă ei bani ? Simplu. Statul să aloce cam jumătate din buget iar justițiabilii să nu cumva să vină cu mâna goală fiindcă nu se poate face dreptate dacă  ai grija zilei de mâine.

Mona Pivniceru Ipotetic vorbind și aplicând acest  principiu idiot  cred că  profesorii ar putea să nu-i mai învețe carte pe copiii magistraților. De aceea, respectând această „regulă” pe care Mona Pivniceru, în fruntea magistraților, o propune de ceva timp, poate ar fi cazul ca  dascălii să desfășoare  cu 30%  mai puțin din activitatea lor, adică să trimită acasă copiii magistraților (și eventual și ai altor funcționari din justiție).

Oare de ce nu s-a pronunțat nici un magistrat român atunci când legea care prevedea salarizarea profesorilor cu 50% mai mult n-a fost pusă în aplicare? De ce nici un magistrat nu a făcut grevă atunci când o LEGE nu era aplicată? De ce  nu s-au revoltat când sutele, miile de ordonanțe au parazitat legile din România? De ce justițiabilii români sunt acum în pericol și atunci nu erau? De ce verdictele pe care le-au dat magistrații au fost strâmbe (așa cum a recunoscut Mona Pivniceru) mulți ani la rând și nu s-au revoltat de la prima astfel de pronunțare? 

După ce vor primi de la buget toată suma pe care o cer probabil că vom afla și răspunsul la aceste întrebări. Sau nu. Dacă primesc banii de ce să mai stea la …vorbe.

În acest moment justiția nu mai e o putere în stat ci e chiar puterea supremă dacă joacă pe degete un stat întreg și poate să facă asta fără ca nimeni altcineva să o poată opri.

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. 8 MARTIE ZIUA FEMEII DECI SI A FEMEII MAGISTRAT.
    MARTISOR INLACRIMAT PENTRU FEMEILE MAGISTRAT ‘ GINGASE DAR STRESATE ‘.
    RECORD IN JUSTITIE DEDICAT FEMEII MAGISTRAT.
    8 MARTIE ZIUA FEMEII ADICA SI A MEA CORNELIA GALAVAN SOTIE, MAMA SI BUNICA INFIRMA DE 13 ANI.
    Pentru mine infirma in carje in urma unui tragic accident rutier petrecut in urma cu 13 ani in Bucuresti si nesolutionat in mod echitabil nici pana in prezent (!?) are o conotatie speciala avand in vedere rolul ‘ femeii magistrat ‘ in malaxorul justitiei care m-a distrus mai rau decat accidentul propriuzis. Femeii magistrat procuror sau judecator, inspector la Consiliul Superior al Magistraturii sau consilier in Ministerul Justitiei sau chiar ministru dedic acest mic ‘ martisor-omagiu ‘ prin care vreau sa scot in evidenta ‘sensibilitatea, tandretea, duiosia dar mai ales dragostea de oameni’. Datorita femeii magistrat si ‘sensibilitatii ‘ ei am stabilit un adevarat record in justitia romana demn de ‘ Guiness Book ‘.Dupa 13 ani de cosmar petrecuti in ‘ malaxorul ‘ justitiei datorita solutionarrii inecitabile a dosarului penal atat pe latura penala dar mai ales pe latura civila, sunt prezenta la Tribunalul Bucuresti intr-un dosar in care imi cersesc dreptul la viata.
    Am fost o naiva avand incredere in magistrati si inspecial in femeia magistrat. Datorita modului in care a fost solutionata tragedia mea dar mai ales a efectelor devastatoare a proceselor fara de sfarsit in care marea majoritate a deciziilor si hotararilor judecatoresti au fost semnate de femei magistrat, dupa 13 ani de umilinta in care mi-a fost calcata in picioare demnitatea, regret ca nu am murit in accident. Astfel femeia magistrat cu ‘sensibilitatea’ei a transformat un accident stupid petrecut pe trecerea de pietoni in care o masina a facut o manevra de mers inapoi , intr-un act de justitie si mai stupid cu hotarari
    contradictorii atat la procuratura cat si in instantele de judecata.Pentru a da credibilitate ‘martisorului’ meu si care cred ca nu o va deranja pe nepoata mea magistrat precum nici magistratul ce se numeste Galavan, am sa va dau exemplu mai jos de ‘sensibilitatatea, tandretea, duiosia si dragostea femeii magistrat’ precum si de profesionalismul acesteia.
    1)- Femeia magistrat din cadrul procuraturii mi-a ascuns expertiza tehnica falsa prin care a dispus neinceperea urmaririi penale,pentru al scoate basma curata pe autorul accidentului. Ba mai mult datorita ‘sensibilatii’ deosebite fata de infractor m-a gasit tot pe mine vinovata ca si cand ‘ m-as fi aruncat cu 14km/ora in spatele masinii ‘?! Curata ‘ sensibilitate feminina ‘. Ulterior expertul tehnic auto a fost condamnat pentru expertiza falsa ascunsa de magistrat. Din acest moment tot dosarul s-a desfasurat anormal si inuman fiind favorizat autorul tragediei mele si a faptei penale. Oare magistratul femeie nu a observat ca expertza este falsa ? Datorita acestei femei magistrat si a sefului ei tot femeie urmarile actului de justitie au degenerat avand in vedere ca solutionarea corecta cinstita profesionala ar fi avut o desfasurare scurta normala si echitabila in care vinovatul cu relatiile lui ar fi inteles ca poate fi condamnat.
    Acesta este primul martisor pe care il daruiesc unui magistrat femei pentru sensibilitate si duiosie.
    2)-Femeia magistrat al instantei de judecata a dat si ea dovada de multa ‘sensibilitate si duiosie.Observand ca in solutionarea dosarului penal pune baza tot pe expertiza falsa ascunsa de procurori cu toate ca la dosar au mai fost efectuate doua expertize corecte in cotradictie cu expertiza fasa am atras atentia instantei despre eroare. Aceasta continuand sa-mi ia declaratie fara sa tina cont de observatia mea, mi-se face rau si lesin in fata magistratului. Aceasta dand dovada de ‘sensibilitate si gingasie’ ca si colega sa din cadrul procuraturii continua procesul in mod inuman continuand inerogatoriul.
    Astta mai zic si eu sensibilitate de femeie magistrat.
    3 )-Femeia magistrat a dat dovada de multa ‘gingasie si sensibilitate’ atunci cand in motivarea hotararii judecatoresti imi acorda daune materiale cat pentru un caine sau pisica de rasa nu pentru un om cu infirmitate locomotorie definitiva motivand ca ‘mi-sau diminuat posibilitatle de imbogatire spirituala si de divertisment intr-o proportie redusa iar deplasarile mai lungi le pot efectua in carucior ‘ ?!
    Multa ‘gingasie si sensibilitate de femeie magistrat’
    4) – Femeia magistrat mi-a anulat posibilitatea de a recupera debitul creat prin neplata daunelor materiale stbilite prin hotarare judecatoreasca ridicand sechestrul asigurator asupra bunului autorului tragediei mele, cu toate ca am depus acte din care reiesea ca prestatia lunara stabilita am primit-o dupa 5 ani (!) si aceasta prin executare judecatoreasca. Dupa ridicarea sechestrului autorul accidentului vinde imediat apartamentul formal singurului copil mostenitor pentru a nu mai avea nici o posibilitate de recuperare a banilor.De nu te poti opune ;gingasiei si sensibilitatii femeii magistrat.
    As mai avea de daruit martisoare si pentru femeia magistrat de la Miniserul Justitiei care in urma unei audiente la o doamna ministru imi promite ca va inainta memoriul Parchetului General solicitand un recurs in anulare.Ca si in cazurile de mai sus femeia magistrat datorita ‘sensibilitatii si gingasiei dar si a onestitatii’ imi returneaza memoriul dupa expirarea termenului legal de depunere a dosarului la Parchetul General.
    Nu pot sa uit de martisor pentru femeia magistrat inspector la Consiliul Superior al Magistraturii care cu tote dovezile evidente multe din ele grosolane abuzuri ale magistratilor fara ca acestia sa fie trasi la raspundere,imi trimite un raspuns plin de ‘sensibilitate si duiosie ‘ din care reiese ca toate colegele magistrat care mi-au distrus viata mai rau decat accidentul proprizis sunt total nevinovate si ca pot purta cu mandrie multe martisoare. Oare pot primi un martisor si de la mine care datorita lor am ajuns un gunoi uman, un emigrant in propria tara ?
    Referitor la prezenta mea dupa 13 ani de la accident in fata instantei de judecata a Tribunalului Bucuresti datorita acestor femei magistrat pline de ‘gingasie ‘am solicitat ca dosarul sa se judece in lipsa pentru ca dupa 13 ani de cosmar amplificati in actul de (in)justitie mi-e frica de magistrati.
    Cu ocazia Zilei de 8 Martie, Ziua Internationala a Femeii deci si a femeii magistrat va dedic recordul absolut inedit in materie de a petrece din cauza dv-stra si alaturi de dv-stra 13 ani in justitie pentru un accident stupid. Nu cred ca in alta tara din Uniunea Europeana putem stabili acest ‘ record ‘ pe care vreau sa-l omologhez.
    Daca ‘ recordul ‘ este omologat ‘ meritele ‘ va apartin in totalitate.
    Pentru credibilitate subiectul a aparut in majoritatea cotidienelor centrale ca Evenimentul zilei, Libertatea, Jurnalul National, Ziua, Romania libera, National, Curierul National, Gardianul, Curentul, Azi, Prezent, Cronica Romana precum si in reportaje tv ultimul reportaj fiind difuzat pe16 ianuarie 2010 de Antena 3 in cadrul emisiunii ‘ Reporter special ‘.

  2. Nu pot decât să constat că, dacă există cel puțin o femeie magistrat care merită un astfel de… mărțișor, justiția din România s-ar putea lipsi de EA. Și poate și de altele. Alte comentarii ar fi de prisos. La mulți ani tuturor celorlalte femei care merită mărțișoare adevărate, de suflet! Și dumneavoastră, Doamnă, care ați ales să vă luptați cu monstrul numit: Justiția română.

Lasă un răspuns

