Fost ministru, fost prim-ministru, blogger accept doar…lingusiri

„Fii atent! Acesta este un fost ministru.” Cin’ să fie, cin’ să fie? Cine altul decât Adrian Năstase. Adică exact pe blogul dumnealui. Dacă aveați cumva dubii că acest 2/3 fost… acceptă să bloggerească doar ca să fie adulat încercați să trimiteți vreun comentariu ceva mai acid sau critic pe blogul domniei – sale. Oare e bine să-l numesc Domnia – sa? Da, e bine. Pentru că, spre deosebire de Domnia – sa, eu am învățat ceva în cei 7 ani de acasă.

Adrian Năstase nu a făcut în schimb decât întărească părerea (proastă) pe care mi-a făcut-o pe când era ministru și mai târziu prim – ministru. Acum, devenit mai mult o umbră pe tapetul Parlamentului României, caută cu înfrigurare o „relație” stabilă cu …presa. Așa se face că presa ne spune ce mai face d-nul Năstase, cum se confruntă dumnealui cu procesele, cum nu e  vinovat nici cât negru cub unghie de nimic, cum parlamentarii si-au dat acordul sa fie cercetat cum stă treaba cu disputele, cum…multe altele.

Dar să revenim la idee. Crezând eu că domnul  de mai sus a intrat total în sfera bloggerilor, așa cum declară sus și tare, am încercat de vreo câteva ori să-i transmit părerile mele, într-un limbaj civilizat de altfel, pe blogul personal. Mare greșeală de care ar fi trebuit să-mi dau seama de la primul comentariu. Vreo 45 de comentarii în care laudele nu mai încetau, mai ales în legătură cu disputa (ca s-o numesc elegant) dintre dumnealui și D-na Roberta Anastase. Pe ici pe colo mai apărea și câte unul contra. Încercat marea cu degetul.

Zis și făcut. Postez primul comentariu în urmă cu ceva timp. În timp ce aștepta moderarea domnului Năstase comentariul meu s-a pierdut. Am bănuit că nu i-a plăcut și atunci când wordpress l-a întrebat „vrei să ștergi comentariul ?” domnia sa a aprobat printr-o simplă și apăsată tastare. M-am gândit: s-a enervat omul că am îndrăznit să nu fiu de acord cu ceilalți comentatori. Și mi-am zis  să mai încerc.

Ieri am găsit pe blogul domniei sale o postare nouă despre ”Alma – o altă specie de oameni?”. Poate nu m-ar fi deranjat părerile Domniei-sale dacă nu aș fi constatat că una declara și de fapt alta se înțelegea. Mai mult, toate comentariile îi țineau isonul sugerând că bine a făcut, că d-na Anastase, femeie fiind, nu prea ar avea de ce să-și dea cu părerea în Parlament, că de ce să se schimbe locurile în Parlament, că …bla-bla-uri. Toate cele de mai sus asezonate cu o așa – zisă telenovelă de care domnul fost încerca să facă haz. Cam strâmb.  „Preşedinta Camerei Deputaţilor i-a reproşat lui Năstase că îi afectează imaginea: chicoteşte, se ţine de glume şi ironii, comentează “pe procedură” în timp ce ea vorbeşte.”. Păi de, domnul cu pricina e cam plictisit de atâția ani de politichie și nu mai înțelege cum e să faci treabă la serviciu. Fiindcă asta ar trebui să fie Parlamentul pentru Adrian Năstase: „serviciu” nu loc de glume.

Oricum, deși se declară intelectual și se dorește un politician cu clasă n-a reușit decât o cruntă demonstrație de misoginism.  Și postez acolo un comentariu în care chiar îi transmiteam că asta: cred că e misogin și că nu manifestă nici un fel de respect pentru d-na Roberta Anastase care are, la urmei urmei, același statut ca și Adrian Năstase. Ba chiar mai mult. E șefă. De aceea nici nu văd relevanța păstrării locurilor în parlament atâta timp cât parlamentarii noștri stau mai mult…plecați. Și credeam ( aceeași greșeală) că domnul (?) va publica comentariul. Aș, ți-ai găsit! cum ar zice nenea Iancu. Nu e de lingușire, nu se publică. Moderatorul  a dat ”Delete”. M-am gândit totuși că n-ar strica să public comentariul refuzat de moderator, aici. În definitiv de-asta s-a inventat blogul personal: să-ți spui părerea personală.

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. nora

     /  Martie 14, 2009

    Cata dreptate ai draga mea,Adrian Nastase e misogin!Femeile sunt pt el niste accesorii.Isi doreste cu ardoare sa fie popular,simpatic,spontan,dar nu-i iese!Nu-i sta bine,cand face o gluma i se strepezesc dintii.A fost invatat sa fie lingusit atatia ani incat nu suporta criticile.A vrut sa fie si el modern sa aiba blog,dar sa se scrie cat mai laudativ,altfel se supara si sterge postarile critice.E atat de mandru,de curat,de cinstit….Cum sa-si permita cineva sa-l critice!Nimeni nu se ridica la pretentiile lui,e catarat pe un piedestsl si ii priveste pe toti de sus,acolo aerul e rarefiat,jos ii pute,e prostimea,iar nasul lui e prea fin!!!!

  2. Cred ca i-am acordat prea multe atentie. Pentru un …fost ii ajunge.

  3. nora

     /  Martie 16, 2009

    Cred ca „bananele”au fost binevenite!Bravo lor femeilor din parlament care au facut front comun!Asemenea atitudini misogine trebuiesc inabusite din fasa,altfel misoginilor li se urca la cap!

  4. La ce zvonuri circulau (si mai circula) despre domnul „fost” cred ca au fost nu doar binevenite ci chiar de utilitate practica.

Lasă un răspuns

