Obama versus McCain

Trăim pe planeta Pământ. Trăim în țări diferite, pe continente diferite, avem concepții diferite și, cu toate acestea, ceea ce se întâmplă în America nu ne poate fi și nici nu ne este indiferent. Privim la scena politică americană și așteptăm, probabil cu aceeași nerăbdare ca și unii dintre americani, să vedem rezultatul alegerilor. Va fi Obama personajul istoric sau va câștiga MC Cain? Mai are șanse de ultim moment McCain sau ziua alegerilor doar va confirma sondajele mass-mediei americane? Răspunsurile vor veni în 2 zile.

Până atunci, votați!

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Mie nu imi pasa de ce se intampla in Romania, de ce mi-ar pasa ce se intampla cu ei?
    Din partea mea nu au decat sa se stranga de gat cu totii ca nu m-ar interesa…

  2. Nu esti obligat sa-ți pese. Era pur și simplu un fel de a pune problema pentru a-i îndemna pe vizitatorii blogului să comenteze. Se pare ca a avut efect. Și, oricum, opinia oricui trebuie respectată. Deci și a ta. Cred totuși că ești cam radical cu strânsul de gât dar…Speranța noastră ar trebui să fie o lume mai bună. Poate că ai motive s-o vezi în albastru.

  3. Erm… credeam ca se subintelege ca nu sunt obligat ca imi pese. Am inteles ce ai vrut sa faci cu acel post insa eu ti-am expus punctul meu de vedere. Lucrurile acelea au loc la ei. Nu le pot influenta cu nimic, nu ma influenteaza cu nimic.
    Uite, eu sunt o persoana care nu traieste in aceasta societate in care traiti si voi. Coabitam, insa doar atat. Ii respect legile si ma intereseaza ce se intampla cu ea doar in cazul in acele contrariul m-ar afecta intr-un viitor foarte apropiat si in mod direct. Stransul de gat nu are nici o legatura cu speranta ci doar cu faptul ca nu imi pasa. E lumea lor, ei traiesc in ea si chiar daca ceea ce se va intampla acolo ma va afecta cumva indirect in viitor… oh well, shit happens! Sincer sa fiu, daca imi va pica o bomba nucleara in cap din cauza lui Obama sau McCain… nu prea conteaza.

  4. Trebuie să recunosc ești foarte ferm pe poziție.Cred că e bine să-ți păstrezi părerile. Să înțeleg că, în general, pentru tine societatea se împarte între „mine”(tu) și „restul”(acest rest fiind voi toti,noi)?

Lasă un răspuns

